Práce v Map Editoru

05.01.2021

Když mě poprvé napadlo, že bych vytvořil mapu pro hru Euro truck simulátor 2, tak jsem měl jen nejasné představy, jak práce vypadá. Myslel jsem si že na internetu bude spousty návodů a pomůcek, avšak mýlil jsem se. Na každém webu či videu popisovaly zprovoznění editoru jinak. Už jsem ani nedoufal, že by se mi podařilo map editor zprovoznit.

Moje snaha upadla asi na rok do zapomnění, ale po roce jsem se k mému nápadu vrátil a dokázal jsem map editor úspěšně spustit.

___________________________________________________________________________

Začátky byly zajímavé. Zkoušel jsem přepracovat město Oslo, ale brzy mě tato činnost přestala bavit. Přeci jenom mé zkušenosti byly na začátku a vlastně už jsem nevěděl co přepravovávat, jelikož už i toto starší DLC od SCS Software není vůbec špatné.

Začal jsem kolem Mikulášovice benzinky. Dlouho jsem se trápil se spojením terénu. Na různých místech mi vznikaly prázdná místa, modely lítaly nad zemí, či naopak pod úrovní země. Brzy jsem přišel na různé zkratky, které tuto práci ulehčují, či jiné vychytávky o kterých jsem neměl zdání.

Čeho jsem se oprostil je potoka u benzinky a okolních fabrik. Netušil jsem v té době jak udělat vodní plochu. Přes veškerou snahu se vlastně moc moje mapa reálu nepodobá. Ale alespoň se mi daří zachovat ráz obce utopené v zeleni.

Ale i tento nedostatek jsem už napravil a za necelý kilometr teče nejenom potok, avšak i dva můstky po kterých mimochodem jde i jet.

Momentálně jsem v modelování kolem středu Mikulášovic. Než mapu zveřejním, tak bych rád udělal cestu na Tomášov, kde se bude nacházet nějaká fabrika se dřevem. Pokud by jste hledaly dřevařskou společnost na Tomášově, tak žádná neexistuje. Pro účely mapy se nám však hodí, aby měla cesta nějaký význam... Také by měla být dodělána částečně cesta v Dolních Mikulášovicích.

Poté bych se rád vrhl na Vilémov a další místa, ale to se dozvíte až příště. Držte palce  a snad v Březnu si tuto mapu budete moct projet.

©Alpina map 2021
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky